عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری کرمانشاه اثرگذار است

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: عملکرد مناسب دفاتر خدمات مسافرتی به گردشگران در توسعه و رونق گردشگری استان بسیار موثر است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی پیشران صنعت گردشگری کرمانشاه هستند و خدمات‌دهی مناسب آن‌ها به گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: رعایت قوانین و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران اعتماد بخشی را در صنعت گردشگری استان افزایش می‌دهد که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد. 

او ادامه داد: مردم به مجوزی که از سوی میراث‌فرهنگی صادر می‌شود اعتماد می‌کنند و دفاتر خدمات مسافرتی باید این اعتماد را با ارائه خدمات مناسب تقویت کنند.

امیری با بیان اینکه امروز به ۲ مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد، افزود: خوشبختانه در این شکایات با صدور رای مناسب رضایت شکات جلب شد، اما انتظار می‌رود با دقت عمل بیشتر این موارد به حداقل برسد. 

او تاکید کرد: هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی بدون تعارف و با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: برای بهبود شرایط خدمات‌دهی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی را افزایش خواهیم داد.

او افزود: بهبود کیفی خدمات‌ به گردشگران رویکرد مورد تاکید ما است و برای بهتر شدن شرایط همه تلاش خود را به کار می‌گیریم. 

امیری تصریح کرد: در حوزه صدور مجوزهای جدید فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی نیز دقت عمل و سخت‌گیری‌ها را برای اهلیت سنجی متقاضیان افزایش می‌دهیم. 

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402071801217
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha